måndag 28 november 2011

12 timmar senare

Ja då sitter man i Fiskebäck igen. För ca 12 timmar sedan lämnade jag Nobel house och Caminul felix. Mircea och hans fru körde in mig till stan och satt och väntade med mig tills bussen kom. Väldigt snällt av dem. När bussen väl kom så var det bara att visa biljetten säga vart man skulle och hoppa på bussen. Var en minibuss med släp ( för allt bagage). Gick väldigt lätt att åka buss. Bara att sitta där, han stannade ju ibland för att ta några raster :) var rätt skönt så att det inte blev 3-4 timmar på raken. Även om jag hade kunnat göra det också. Halv sov lite på bussen, fick ju bara sova 3 timmar innan resan för Amerikanarna började leva om vid 20-tiden. Men men fick säga hejdå till Hether ordentligt iaf och det känns bra. Hur som, resan upp till Budapest gick bra, inga problem vid gränsen eller nått sånt. Skönt det, har ju varit med om några konstiga gränsvakter :p Vi var väl upp i Budapest halv 4 lokal tid så halv 5 rumänsk tid. Så jag hann checka in och allt sånt i tid. Fick faktiskt vänta på att in- checkningen skulle vänta. Allt gick smidigt på flygplatsen också. Trots att det pep när jag gick igenom kontrollen. Så jag blev visiterad. höhö igen tror att det va samma sak i Mami när jag åkte hem från Bolivia. Väl på planet så somnade jag nästan på en gång. :) Köpte en frukost också, dyr sådan men det fick vara så för jag var hungrig. Tyvärr var inte mackorna så goda. Men spelade ingen roll för juicen var det.

Väl framme i GBG 5 min efter utsatt tid, tog det en stund innan jag fick min väska. Kändes som en evighet men det kan bero på att jag var så kissnödig. När jag väl hade min väska, fick jag äntligen träffa Christian :) Vi tog bilen till hans "jobb" och efter ett toabesök, körde jag bilen hem så att han skulle få jobba i fred. :) Gick bra att köra trots att jag var så trött. Resten av dagen tänker jag bara slapp men inte sova för jag måste få tillbaka min vanliga dygnsrytm efter denna mystiska natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar