lördag 19 november 2011

En helt vanlig lördag

Ja då va det lördag igen då, va oerhört lat idag iaf på morgonen, trots att jag vaknade halv åtta. Gick och kollade om tvätt, men det fanns inget tvättmedel, så jag bestämde mig för att vänta till senare och låna lite från någon i byn eller så.

Spenderade min dag med en av familjerna. När jag kom dit stod nästan alla barnen i hallen och provade skor. Det är någon som har donerat pengar för att barnen ska få köpa skor. Var lite kaos, såg väldigt roligt ut. Denna familjen hade varit med halva barngänget och handlat skor igår, och skulle iväg med det mindre idag. Så det var väldigt lugnt och skönt, såg på film med det äldre. Var en väldigt rolig film. Efter den gick jag och en av dem ut och lekte lite, tog massa flummiga kort på oss. Fortsatte med det inne också, har en hel hög roliga bilder. Gjorde även en intervju med mamman, väldigt intressant. Dessutom så hälsade jag till henne från mina föräldrar till henne vilket hon blev glad för. Hon kommer ihåg dem, de bodde ju där när det va i Sverige i Februari. Var en rolig dag.

Var även en sväng hos Ibi och pratade om lite allt möjligt. Väldigt roligt! :) Dagen har varit väldigt bra! Nu ska jag snart sova ska bara prata färdigt med Christian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar