torsdag 1 december 2011

Ingen vila här inte

Så vad har jag gjort sedan jag kom hem? Jo hela måndagen använde jag till att förstå att jag var hemma igen, galet va trött jag var. Inte klokt alls. Helt borta somnade så fort jag la mig ner. Men men.. just ja jag grejade saker som behövde fixas så som att ge Sunflower sina saker, fixa jobb. Fick göra en ansökan fast de inte hade gett mig den infon först. Rätt irriterande. Hur som under tisdagen ringde de mig och sa att jag hade blivit uppskriven på bemanningens inringningslistan men att de ändå ville prata med mig innan det. Så det bestämdes att jag under onsdagen skulle komma på en liten intrevju/info möte. Men så onsdag morgon så ringde de från bemanningen och frågade om jag kunde jobba onsdag tordag. :) På ett av ställena som jag va på i somras. Så det gjorde jag. :) Gott att få lite gjort, synd bara att praktikrapporten blir lidande. Men han skriva lite i tisdags o nu ska jag sätta mig att skriva mer. Inte det lättaste när febern gör sig påmind men så är det, skulle nog kunna sova en månad egentligen men får väl göra det nån annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar