söndag 27 november 2011

Sista Dagen

Så va söndagen här, den sista. Började med att äta frukost med svenskarna och säga hej då till dem eftersom de åkte tidigare än jag. Kom på att jag hade kunnat åkt med dom,hade varit roligt, men nu får jag åka själv ikväll istället. Går nog bra det med. :)

Följde med Ibi och hennes man till kyrkan, var i samma som förra veckan. Den som var i en gammal biografen. Trevligt som vanligt, dock förstod jag inte så mycket eftersom Ibi inte kunde tolka då hon var tvungen att ta hand om sin förkylda dotter. Men det gick bra ändå även om jag var så trött att jag var tvungen att röra på mig hela tiden för att inte somna. När vi kom hem så slappade jag lite sedan var det dags att gå över och säga hej då till Ibi. Tog med mig det sista av kladdkakan och lite andra saker. Hon blev glad o gillade kakan. När vi hade suttit o pratat lite om allt möjligt sa vi hej då och jag gick upp till mig igen. Sista gången jag lämnade henne.. Eller iaf för den här gången. Nu ska jag bara prata på skype och sedan försöka sova några timmar innan jag åker! :) Känns bara även om jag är lite ledsen att jag ska åka. Väldigt märkligt att man kan både vilja och inte vilja en sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar