tisdag 22 november 2011

Då har man sett en tisdag på Casa minunata, inte så stor skillnad mot det andra dagarna. Samma rutiner med: minigymp, mini samling, fika, samling, frilek och musik sedan lunch. :) Idag så fick det lilla busfröet en riktigt utskällning, ingen, han lyssnade som vanligt inte på vad lärarna sa. Då ville dom ge honom ett stort moln vid hans namn på tavlan, men rackarns vilket liv det blev på honom då. Då satte dom honom på en stol, då slog han och spottade efter lärarna. Jag kan inte förstå varför han gör som han gör. Det har bara varit några veckor som han har "härjat" runt så här. Märkligt, inget verkar ju hjälpa, han gör saker bara för att känns det som. Hur ska man göra?

Ja som ni förstår så har det varit en ganska livlig förmiddag, så när jag kom hem så hade sjuk ont i huvudet. Det gjorde att jag inte var så länge hos familjen idag. Men när jag var där hjälpte jag till men läxor, samma tjej som sist, hon höll sig lugn denna gången. Det första som hände var att hon viskade något i mitt öra igen.. Undrar verkligen vad hon sa.. synd att jag inte förstår rumänska. Jag lekte även lite med de allra minsta godingarna, de är verkligen gulliga.

Orkade inte gör något mer ikväll med tanke på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar