måndag 21 november 2011

Julkänslan är här

Har ätit så mycket Clementiner det senaste dagarna och ikväll fick jag risgrynsgröt! Så nu har jag julkänsla på riktigt bara snön som fattas! Oj va sjukt att tänka att det kommer vara vinter när jag kommer hem och att folk förbereder julen överallt.

Ja få se nu vad har jag gjort idag, jo jag har gjort 5 intervjuer och fixat bussbiljetten till Budapest. Har haft en hemma dag så att jag har kunnat fixa sådana saker. Gott att få det gjort. Jag kommer åka från Oradea halv ett på söndagsnatt. Hoppas att jag hinner upp i tid. Men det tror jag måste vara på flygplatsen vid fyra och glömde fråga när bussen är framme men jag tror att Mircea sa att jag skulle vara där vid 4 eller halv 5 så det borde ju gå. Känns lite läskigt att åka buss men det kommer gå bra, går nog fortare än med tåget, och det tog ju 4 timmar så bussen kanske tar 3. Vilket är skönt om jag åker halv ett då är jag framme halv 4 vilket är bra ännu mer tid att greja på flygplatsen. Jag som tycker såå mycket om flygplatser, not! Blev lite less på dem sen Bolivia resan. Men men! Går nog bra. Bussen går ju direkt fram till flygplasten så jag slipper ju vela inne i stan mitt i natten.

Vad har jag mer gjort? jo jag har spelat fotboll med bröderna bus. Haha jag har även varit teknisk :P jag lyckades förstå att en av bröderna bus ville byta lösen på datorn, jag lyckades dessutom göra det! Hihi och få honom att förstå att han hade bytt. Tyckte jag var en bedrift. Jag hjälpte även Ibi med hennes dator och skype, som inte ville funka. eller ja det var ju egentligen micen där som inte funkade men det löste jag också. Känner mig väldigt duktig. :) Förstår inte att folk tror att jag är teknisk, jag bara gör det som är logiskt. :)Nu är jag helt slut, ska nog vila lite nu känns som jag har flängt runt hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar