söndag 20 november 2011

Det var det värsta vad tiden går fort..

redan söndag? det va det värsta! Imorgon börjar min sista vecka här. Både vill o inte vill, ska väl bli lite skönt att komma hem igen men samtidigt hur ska jag kunna lämna detta land utan att gråta några tårar. Men det kommer nog gå bra.

Ja som vanligt på söndagarna här så blev det äventyr med Ibi. Åkte till en kyrka, inte samma som förra veckan. Denna kyrkan var i en gammal bio.. otroligt vacker inredning, kära nån va chockad jag var. Tänk er gammal stil med stora mönster i taket, nä det går inte att förklara kommer lägga upp en bild när jag kommer hem. Under mötet så körde de många sånger jag kunde, så nu har jag bland annat hört Everyday på rumänska, spännande. Den är så bra. Predikan var om den helige ande och hur han verkar. Att den helige ande är en av de tre delarna i treenigheten. Men att de aldrig arbetar själva utan har man en har man alla. Spännande tanke sätt, får fundera mer på det någon gång.

Efter mötet bliv det pizza på ett ganska fint ställe, så nu har jag ätit en pizza för 20 kr.. oj va god den va! Seriöst åker ni till rumänien så prova pizzerna. Vi tog även en promenad på stan, riktigt fint här. Men som sagt det kommer upp bilder.. Får lägga upp dom om en vecka. När vi kom tillbaka hängde jag hos Ibi en stund och sedan gick jag o slöade hemma hos mig. Min mage har inte riktigt varit på min sida idag. Men det går nog till sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar