torsdag 17 november 2011

Man kan aldrig vet hur en dag kommer sluta

Dagen som en vanlig torsdag, men Sunflower disigne. Lika kul som vanligt. Arbetade på, ikväll åker andra gänget till Sverige, så vi förbered några väskor som det skulle ha med sig. Allt fick inte plats så jag kanske ska ta med några saker jag med. Jag kan ju ha 32 kg så det är ju lugnt för så mkt kommer jag inte att ha. Gick hem vid lunch, har varit lite hängig idag, men det kanske inte är så konstigt när man mage inte vill vara som den ska. Men men. Vilade som sagt, pluggade lite.

Senare på eftermiddagen gick jag till pojkarna bus. Blev chockad för förutom att fråga om vi skulle spela fotboll så berättade dom att en av grabbarna fyllde år. Så nu har jag varit på kalas här också. Roligt.. Blev lite lek också men inte så mycket eftersom jag var så trött. Riktigt seg har jag varit.

Nu så här på kvällen är jag ännu tröttar kan ju bero på att internnätet har strulat.. jätte irriterande.. nu lägger jag upp detta innan det dör igen.. berättar imorn om en av grabbarna jag träffade ute i vardagsrummet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar