onsdag 7 oktober 2009

Träffade min beundrare igen!!

Var på ett möte i Ticti Northe ikväll. Och efter halva mötet .. ja vem kommer in om inte denna lilla söta pojke som satt i mitt knä första gången jag var där.. men nu ska jag inte gå händelserna i förväg. När jag och Hanna stoppade bussen såg vi att den va jättefull. Det var trångt men vi trängde in oss. Även om det var folk som hänge ut ur dörren så stannade bussen ändå för att ta upp flera. Mysigt! Man får verkligen inte vara rädd för fysisk kontakt här. Det var spännande. Men fram kom vi och av klev vi på rätt ställe. Mötet var som vanligt ganska långt och det är rätt jobbigt att sitta där och inte förstå någonting. Men vi kommer väl in i det också. Nu är kl 22.20 och jag är jättetrött. Man blir det här kan inte förstå varför, vi sover ju bra och vänder inte på dygnet men ändå blir man trött. Ja just ja när vi åkte hem från mötet va denna lilla söta pojke med och han pratade på och sa nått som lät som " omnannana" och vi fattade inte va han menade..vilket inte pastors frun heller gjorde till sist sa pastor Samuel att pojken sa "spaiderman" alltså "ombre aranja" hehe jättekul!!

1 kommentar:

  1. åååh! vad mysigt! gullig pojke!

    kramar frida

    SvaraRadera