tisdag 20 oktober 2009

Första sovmorgonen på länge

Vilken skön morgon. Vi ställde ingen klocka utan vaknade där vid åtta eller halv nio iaf för då är det så ljust i rummet och dessutom har det varit mycket folk här på centret idag så det va liv och rörelse redan när vi vaknade. Men vi gick inte upp för än vid nio iaf tog det lugnt fram till halv tio när vi pratade med Sverige teamet och sedan satte vi igång och plugga. Idag har faktiskt jag också pluggat tror till och med att jag lärt mig något. Men jag spenderade hela eftermiddagen med att prata med vänner hemma i Sverige det var roligt att höra av dem igen, eller va säger du Maria?

Men som ni säkert förstår va det skönt att ha en ganska slapp dag efter denna intensiva helg. Även om det inte blev något möte igår kväll. Eller det va möte men vi lyckades inte komma med någon buss eftersom den var full. Tyvärr, jag hade gärna åkt dit men sånt är livet. Åker ju dit imorgon, då får vi ta och fråga Samuel hur vi ska ta oss upp till kyrkan på söndagskvällar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar