lördag 3 oktober 2009

Storstädning!!

Så har ytterligare en dag gått här i Cochabamba med spanska, slappande i solen och chattande på msn. Vi har tyvärr inte kommit gång med FANICA arbetet än vilket har gjort att vi fått flera lediga eftermiddagar.. På ett sätt väldigt skönt för jag är rätt trött och lite irriterad när jag kommer från spanskan. Ni som läst språk med mig förut vet hur jag blir :)

Men vi klagar inte. Ja men vi har inte bara slappat vi har faktiskt gjort nyttiga saker också. Innan vi gick till spanskan så sa Hanna " Jacce tvinga mig att städa när vi kommer hem!" Då kom vi överens om att vi skulle storstäda :) vilket vi gjorde på eftermiddagen. Det är riktigt skönt att ha tagit bort alla spindelnät o sånt från väggarna :P Vi har till och med möblerat om,så nu skulle jag kunna väcka Hanna genom att killa henne under fötterna. :) Nu ska jag, som är ny duschad, krypa ner i min ny luftade säng i vårt nystädade rum. Ska bli skönt att sova imorgon och inte behöva tänka på att stiga upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar