fredag 23 oktober 2009

Canchan och Bio

Idag hade vi vår lediga eftermiddag, den spenderade vi på canchan. Jag och Hanna köpte varsin kudde. åh en mjuk och fluffig så nu kommer det bli ännu skönare att sova, har ju sovit på en hård o platt kudde sen vi kom hit det är ju ingen hitt. Men nu kommer jag sova jättegott, hoppas jag iaf. Det är ett äventyr att vara på canchan, marknaden, det är så vansinnigt mycket grejer att titta på. När vi kom hem från den så va de en man på centret som sålde mattor och tofflor han hade gjort själv. Dessa var tillverkade av lama- och alpackaull. Jättefina saker. Köpte en matta och ett par tofflor! Tofflorna kommer passa bra när jag kommer hem till kalla Sverige igen.

På kvällen drog vi ut ett gäng för att se på bio. Det var en ganska ny film som jag inte kommer ihåg va den heter. Rätt ok va den men jag tror inte att jag ser den igen. Handlade typ om att människorna kunde sätta sig i en maskin o då flyttades dom in i en robbot.. skumt.. men men nu har man varit på bio här i Cochabamba.

1 kommentar:

  1. Men vad bra att du har fått en mjuk kudde, nu kan du drömma söta drömmar..hehehihi;P

    Kram Emma

    SvaraRadera