måndag 5 oktober 2009

Dia libre! Obs lördagens inlägg blev nå fel

Ja så var lördagen här.. LEDIG dag.. och det blev vist en helt ledig dag vi som trodde att vi skulle på Gudstjänst på kvällen men så blev det inte. Ja va gör man då på en ledig dag här i Cochabamba, ja jag vet inte. Inte mycket mer än i Sverige, slappade vid datorn och pratat i telefon med min syster hemma i Sverige det var roligt!. Dagens händelse var iaf när Annie och Bea dödade våra grannar, eller jag menar myrorna som bor vid vår uteplats. Det använde sig av hårspray och tändstickor. Snart ligger det en film om det på Youtube. Den måste ni kolla in.

Ja så spenderar vi våra lediga dagar här på centret. Nu är iaf jag väldigt trött för att jag har suttit vid datorn och skrivit ihop ett mail. God natt alla där ute eller God dag eller va det nu är när ni läser detta. Imorgon blir en spännande dag eftersom jag och Hanna ska ta bussen själva till Ticti Northe för att vara på möte. Får se hur det går tur att Gud är med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar