söndag 27 september 2009

Sola och bada

Denna dagen har varit en riktig semesterdag.. Alla vi 6 följde med David till ett ställe för att ligga o glassa vid en pool. Minns tyvärr inte vad stället heter men jag kommer definitivt åka dit igen. vi blev bjudna där av David och hans Fru!! TACK så mkt! Kanon skönt att ligga där och läsa en bok trots att jag inte brukar gilla att sola så tyckte jag att detta var helt okej! skulle nog inte vilja göra det en hel semester men nån dag. :) kommer upp bilder någon annan dag.

På eftermiddagen var vi bjudna hem till Pablo på grillat. Det var fantastiskt gott, hans son som också heter Pablo har grym på att grilla. Vi avslutade dagen med lite frukt och kakor hemma hos oss vi i teamet och David. Det är ju Davids sista kväll här i Cochabamba.. Hur ska vi klara oss utan våran " pappa" David?? ojoj.. Det kommer gå kanon bra!! Men det blir tomt utan honom.

Nu är jag rejält trött efter all sol har bränt mig på ryggen, vilket jag märkte ikväll, jag trodde inte att jag hade fått nån färg men det hade jag vist.. hehe.. men för att citera min kära far " så går det över tills jag gifter mig:P"

3 kommentarer:

  1. Hmm, gillar inte att sola???
    P-sons älskar att sola och bada, tror vi har en del att lära dig där ;^)

    SvaraRadera
  2. Åh...SOL! Här är det höstsol och vackert, men jag gillar inte riktigt att vi går mot mörkare tider. Skulle så gärna komma och ligga i solen med dig och prata om livet. Är så stolt över dig, snuttis! Guds välsignelse. KRAM från Angeline

    SvaraRadera
  3. Ta vara på solen och äventyret.Här i sverige är det bra höstruggigt,blåst och regn. Ha det bra, "storkusinen".

    SvaraRadera