tisdag 29 september 2009

Första studiedagen

Så har vi klarat av den första dagen med studier. Det va gött att ha en hel dag att att bara plugga, idag har den gått åt till spanska och en månadsrapport. Man kommer verkligen behöva dessa dagar sen när vi börjar med att läsa alla böcker som vi ska läsa detta året.

Va har jag gjort mer ? jo jag var inne i centrum av Cochabamba med den svenska tjejen som jobbar här. Det var roligt att se en annan del av Cochabamba, jag blev bjuden på glass. Så nu har jag ätit kulglass i Bolivia med ananassmak. Den rekommenderar jag! Imorgon ska vi på spanskalektion och sedan på kvällen ska vi på det första mötet i våra församlingar. Hoppas jag får träffa den lilla pojken!

2 kommentarer:

  1. Spännande att följa med i vad som händer. Lycka till med språkstudierna! Du finns i våra tankar o böner. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Vad kul att läsa allt! Vi hade en glassbar som vi gick till nästan varje dag då vi var i just Coch. Minnen, minnen...
    Dios te bendiga!!

    SvaraRadera