torsdag 31 december 2009

Nyår och Besök!

Gott nytt år kanske jag ska börja med en dag som denna. Detta nyåret kommer jag fira i Ticti Norte där det kommer vara ett möte av något slag. Jag har fått en ny kompanjon ikväll eftersom Hanna är hemma med de andra tjejerna( som kom hem några dagar tidigare) så följer Christian med ikväll. Ja så är det jag har besök nu.. hihi.. som säkert flera av er vet.

Kan ju berätta hur det var igår när vi skulle hämta honom på flyget. Från det att jag satte mig i bilen, med Pastor Pablo, tills dessa att Christian kom så mobbade Pablo mig. Han tyckte bland annat att eftersom Pastor Samuel var där så kunde de fixa ett litet bröllop för att överraska Christian. De ville alltså viga oss på en gång! Ja så är det här.. Pablo är ganska lik min egen pappa, vilket han skrattade åt när jag berättade det! Men jag tror att det har något att göra med att det jobbar som pastorer. Så är det! Nu ska jag ta o börja göra mig i ordning för att fara till Ticti Norte.

Hoppas ni alla får en go kväll!

1 kommentar:

  1. Haha:) jag hoppas verkligen att ni inte vegs eftersom du sa att jag skulle få komma på ditt bröllop och skråla "Nothing At All" ;) Gott nytt år på dej vännen:) kramar/E

    SvaraRadera