söndag 13 december 2009

Vänner & FANICA

Fredagen var en väldigt väldigt lat dag, jag och Hanna såg 21 avsnitt av serien vänner, det vill säga nästan hela säsong 3. Det var gött att ha en sådan slapp dag. Vi låg bland annat på gräsmattan med benen i solen och datorn i skuggan och tittade på vänner så nu har vi brända ben. Det känns vill jag lova.

Ja lördag, vi var med FANICA på kyrkogården där barnen fick göra julkort. Busade och hjälpte den grabben som kallar mig för mamma. Han låg i min famn medan jag kramade honom då frågade jag hur det va med honom och han svarade inte så jag svarade själv " nu är det bra" och då nickade han och log. Hoppas verkligen att jag får följa med när FANICA ska besöka den familjen. Han är som en liten favorit, han har för övrigt blivit mycket lugnare( tycker iaf jag) sen jag började vara mer med honom. Bäst att passa på att ge så många barn kärlek som möjligt den korta tiden vi är här.

På Lördags kvällen gick vi till kyrkan nära stadion, den med så cool lovsång och där alla dansar. Riktigt bra som vanligt, även om jag och Hanna satt o pratade bort hela predikan när vi pratade om mat som vi saknar. Åh ska bli så gott att äta mammas köttfärslimpa när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar