tisdag 17 november 2009

Sista bloggen innan resan till Villa Montes

Så nu va det måndag igen, veckorna går fort och det kommer det fortsätta att göra. Idag har vi bara fixat inför resan till Villa Montes som vi ska göra imorgon. Så jag kommer vara borta lite över en vecka så det blir inte så mycket bloggande på den tiden tyvärr, ni får hålla ut till jag kommer tillbaka nästa vecka på onsdag, ( om jag orkar skriva då)Men hur som helst så ser jag på sätt och vis fram emot resan ska bli kul o göra något tillsammans med det andra. Samtidigt så kommer det bli jobbigt för jag trivs på centret trots skitsnacket. Det är alltså med blandade känslor jag lämnar Cbba( cochabamba). Men så är det. Helt galet när vi kommer tillbaka från Villa montes så är denna månaden slut jag som tyckte att det började nyss. Galet var tar all tid vägen! Helt sjukt! Snart december! Det är inte klokt! Fick en sväng av julkänsla idag när det va imma på köksfönstret o vi ritade en adventsljusstake där. Hmm kommer inte bli någon jul i år, det är ju ingen snö och hmm ja. Men men man över lever det också. Jul är ändå inte det samma som när man var liten så man kan ju ändå göra nått vettigt av den dagen, som att åka och göra sociala projekt eller något annat trevligt. Det är iaf vad jag och Hanna funderar på att göra, de andra tjejerna sticker till Peru men vi är kvar här i CBBA över lovet, nog pratat om det! Nu ska jag sova så jag orkar resan imorgon, kommer sova i bilen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar