onsdag 11 november 2009

Måndag och Tisdag

Ja så har vi varit med om det första internetavbrottet här. Hela nätet stängdes av under måndagen för att folk inte hade betalat räkningen. Det gick att leva utan det.. hehe även om vi har vant oss vid att sitta vid datorn o ha fri tillgång till det. Ja va hände annars under måndagen,jo jag och Marina och Daniel pratade om skitsnacket som har gått om oss tre. I detta landet är det så att det blir väldigt lätt rykten så eftersom jag har varit ensam med Daniel så har folk trott att vi har varit mer än vänner, även han o Marina har haft sådan rykten om sig. Men under måndagen pratade vi och bad för det. Hoppas det slutar gå rykten.

Så idag är det tisdag jag och Hanna jobbade med FANICA. Vi fick plasta in olika planscher som det använder när det undervisar barnen på gatan. Det var roligt kändes som man var tillbaka på Luspengymnasiet igen:)Jag har även pluggat lite inte så mycket som jag borde men ändå. På kvällen var vi på möte i Ticti Norte där jag och Hanna läste varsin bibelvers. Det gick ganska bra, men jag tycker verkligen inte om att läsa högt så jag stakade mig lite. Men folket ropade amen efteråt så det var ju bra! Men nu är det sent o för att orka med pastorsmötet vi ska ha imorgon så ska jag sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar