torsdag 12 november 2009

Det hjälsamma folket

Dagen började med smärtor i magen, vilket jag börjar bli ganska van vid nu. Men hur som helst så kunde jag inte vara med på pastorsmötet vi skulle ha, vilket resulterade i att nästan alla kom springande till mig sen o frågade hur det va. Detta är ganska irriterande för jag klarar mig bra själv. Men hur som helst så har jag fått medicin nu och ska egentligen lämna in ett prov för att kolla om jag har amöbor. Men jag har inte gjort provet än, däremot fick jag piller som jag skulle ta när jag har ont, och det var rosa. Hmm detta landet gillar starka färger nu har jag ätit både blå och Gula piller och nu dessa rosa. Fast dom har jag inte tagit än för jag har inte ont i magen nu.

Så förutom att jag irriterade mig på att alla brydde sig så mycket så har jag hunnit med FANICA idag. Vi besökte familjer, som vanligt var det en familj vi inte hittade, lite tråkigt men vi lämnade matkorgen till en annan familj istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar