fredag 19 mars 2010

Final countdown

Ja så har sista veckan gått i CBBA med massa packning och present förberedelser och även lite studier. Det känns som att tiden har flugit fram, helt otroligt att det redan är fredag. Nu har vi bara två dagar kvar här i CBBA , så ikväll blir det sista middagen med tjejerna.

Det har varit en vecka full med sista gången grejer, sista gången på canchan, sista mötet i Tici Norte osv. Men trots att det känns jobbigt att åka hem så känns det även väldigt skönt, jag känner mig klar här i Bolivia( iaf för denna gången).

Igår var vi med FANICA en heldag och bara lekte, det var väldigt roligt. Körde lite irländsk julafton och seamesiskstaffet och några fler lekar. När det var dags för bad så la jag och Therese oss på en filt i skuggan och halvsov eller ja vi pratade om Sverige och saker vi saknade. Var trevligt. Dagen i sig var väldigt roligt även om jag inte var så pepp på att åka med så var det kul! Under kvällen tog vi det lugnt och gjorde lite chokladbollar som vi ska ge till Ruth och Pablo. Sen gick jag o la mig för jag kände mig inte riktigt hundra.

Ja som sagt så blir det lite mer sista grejen saker nu innan vi åker! typ som sista engelska lektionen (idag) sista kyrkogården(imorrn) det kommer bli jobbigt! Sen har vi som inget kvar vi måste göra. Så det blir väl att få kolla på vikten i väskorna och se till att det inte går över 20kg. men det ska nog gå bra! Hoppas bara att vågen på flyget stämmer bättre så att det är mindre än va det visar här, här står vågen på 20kg men jag hoppas att det ska vara typ 19 kanske. Vet inte riktigt om vågen stämmer. Vill inte få problem i Stockholm, får ju flyga med 2*21 hela vägen hem men bara 1*20 från Stockholm till Umeå. Men det ska väl gå bra, får väl säga som min pappa brukar göra, "jag har gått ner så mycket detta halvåret så då kan jag ha lite tyngre väska."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar