söndag 28 februari 2010

Sjuka dagar

Ända sen jag kom hem från Chile har jag varit snurrig och väldigt trött. Många av oss är det så det är väl någon förkylning som går, som vi förmodligen tog med oss hem från Chile. Är som att allt snurrar och man bara vill sova. Men sånt är livet ibland.

I fredags så gick vi upp i onödan till va vi trodde skulle bli ett boksamtal men det skulle inte vara något så där satt vi och svamlade med några ur det svenska teamet. Men det var kul det också. Under eftermiddagen så hade vi en väldigt lyckad engelska lektion, vi börjar bli bättre o bättre på det där, så här inför dom sista 3 veckorna.

Lördagen så var jag som vanligt på kyrkogården och busade med "min son". Efter det somnade jag och sov ett tag, tog det bara lugnt. Söndagen var det Gudstjänst resten av dagen tog jag det också lugnt och pluggade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar