tisdag 20 december 2011

Då va man i Götet igen

Nu sitter jag här i Göteborg och pluggar. Det är väl inte det roligaste men vad ska man göra. Det är ganska intressant. Har läst färdigt en av böckerna nu vilket betyder att jag ska göra några frågor och sen har jag gjort bort julplugget. Men frågorna får nog vänta till imorgon ev ikväll.

Ja, vad gör man mer i GBG så här nära jul. Jo trängs på olika affärer för att få tag i julklappar. Är ovanligt sen iår blev klar idag. Lite för sent för min smak egentligen, kanske därför jag känner mig lite stressad. Jag har ändå bara köpt 3 st julklappar i år. Gott det är inte så mycket pengar. jag behöver ju spara inför våren och kommande tider ;)

Nu ska jag gå ut o se om det är middag, luktar så. Soft att få maten lagad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar