onsdag 7 december 2011

Mera jobb!

Ja men då har det nästan gått en vecka sen jag skrev sist. Väldigt var dålig jag är på att uppdatera denna när jag är i Sverige. Betyder väl bara att jag har annat att göra. Just nu har jag kommit hem från en cellgrupp. Var väldigt mysigt, fick mig att tänka tillbaka på Storuman tiden och alla härliga cellgruppssamlingar vi hade där. :)

Ja vad har jag mer gjort, jo JOBBAT, kalas * 2 och jobbat lite mer. Pluggat mellan varven med. Galet va allt är stressigt nu borde egentligen ha gjort en redovisning redan men jag har fått rycka in o jobba så har inte hunnit. Men i helgen har jag tagit ledigt, eller strukit mig från listan så att inte jobbet ringer mig, tänkte plugga hela fredagen och sedan faktiskt ta en ledig helg. Känns som att det kan vara skönt att ha de med. Har ju inte varit ledig och haft oplanerad dit sen någon gång i mitten av oktober. :) då må det vara hänt att man missar lite pengar, måste ta tiden o vila också.

Nu ska jag ta tag i alla bilder jag tog i Rumänien så att jag snart kan lägga upp dem här på bloggen. Ursäktar för de inte kommit upp än. Skyller på datastrul och glömska .De är på väg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar