onsdag 22 januari 2014

Telefonköer

Vad man kan o inte bör göra när man sitter i telefonköer
Kan:
  • se tv
  • läsa
  • åka buss
  • handla
  • smsa
  • facebooka/instagramma
  • äta/laga mat
  • promenera ( rekommenderar att ha headset)
Inte bör göra:
  • gå på toa
  • somna
  • ringa ett annat samtal
Som ni förstår kan man sammanfatta min dag med ett ord! VÄNTAN.. jag har ringt kanske två/tre samtal alla var det kö-tid på.. en samtalet var jag typ  nr 91 o väntad kötid var 25 min. Andra samtalet var jag på nr 52 vilket jag då inte tyckte var så långt  ;) Under tiden jag väntade gjorde jag saker från den översta listan.. men kände att jag höll både behövde och ville göra saker från den andra listan.. konstaterade dock att är man på nr 20 ska man nog inte äventyra att gå på toa eftersom det ibland går väldigt fort.:)

Min dag har annars varit rätt produktiv fast jag inte trodde att den skulle vara det. Med tanke på att jag inte ville öppna ögonen när larmet ringde. Var OTROLIGT segt att gå upp idag..Jag/Vi måste lära oss att somna tidigare. Alla som delat rum med mig vet att jag pratar mycket speciellt när lampan är släckt, får sluta med detta.. Men kan ju konstatera att jag sover väldigt mycket bättre nu när jag rör så mycket på mig. :) Har nog sovit hela nätter denna veckan, ovanligt för att vara jag.

Nä nu ska jag gå o fixa någon mat så att jag orkar simma ikväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar