torsdag 23 januari 2014

Pigg

Trots att klockan idag ringde 05:15 för att vi skulle hinna läsa bibeln lite innan det var dags att gå upp. Jag upptäckte att jag då var pigg! knepigt, jag somnade ju rätt tidigt igår typ 22:30 o jag har ju sovit väldigt bra trots konstiga drömmar. Jag brukar inte va så här pigg när jag har drömt såna drömmar.

I korta drag var jag o min man på läger eller nått med en mystisk kombination av folk. Många Tidaholmare och Storumanbor men också en del Göteborgare. Det knepiga var att alla kände varandra. Hur som helst så umgicks vi mycket med en person jag inte träffat på väldigt länge, jag dessutom inte har kontakt med idag. Hur som helst så umgicks vi alla tre, i denna stora grupp av mixade människor. Väldigt konstigt för det skulle inte hända i verkligheten. Men drömmar fungerar ju så. Jag kan ju inte låta bli och fundera på om det finns någon mening med det drömmar man drömmer. Kanske inte alla men de som är så tydliga att det känns verkliga.

Japp nu är det dags o sätta ingång med dagens sysslor. Blir lite jobbsök o grejande med papper på kontoret. Sen ska jag hinna plugga lite innan jag ska träna med min svägerska. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar