tisdag 21 januari 2014

Dag 2 på mitt nya projekt

Klockan är nu 08:30 på morgonen och jag har redan ätit frukost, promenerat och diskat upp :) Skön känsla!Lite trött måste jag ju erkänna att jag är men inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Igår hann jag med mycket och hade ändå tid över att umgås med min svägerska, vilket va väldigt mysigt och roligt. Vi spelade Bonanza vilket är ett väldigt roligt spel :) Ett av mina favoriter. Dessutom dansade vi lite Zumba i kyrkan också. Det är väldigt väldigt roligt, speciellt när man tittar i spegeln på hur man själv ser ut. Inte lika graciösa som dem på videon :) men kul har vi!

Idag är planen att jag ska ringa till Arbetsförmedlingen och skriva in mig där, trots att jag söker massa jobb hemma så kan det vara bra att skriva in sig där, för då kan man söka A-kassa från facket. Sen ska jag även hinna läsa i boken för utbildningen jag går, Pingstledarutveckling. På torsdag har vi en process kväll, hoppas den blir bra, vi ska då diskutera en predikan vi har lyssnat på om Nehmja och hur han var som ledare. Tror att jag ska ta och läsa igenom Nehmjas bok i bibeln innan torsdag med. Det är ingen lång bok men den är bra.

Nu ska jag slösurfa lite under tiden jag dricker upp min smoothi, som jag gjorde igår för att ha som mellanmål :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar