onsdag 17 april 2013

En vecka med många schema ändringar

Härligt de tär när man får schemat ändrat i sista stund. När jag åkte hem från jobbet i söndags så trodde jag att jag skulle komma tillbaka på morgonen efter men inte då.. Jag fick vara på ett annat ställe och dessutom jobba med en kollega hela dagen! Det var väldigt kul... slutade dessutom 20 istället för 22 vilket är väldigt skönt!.. :) Min plan för resten av veckan var att jobba på mitt vanliga ställe under onsdagen och torsdagen.. men så blev det inte riktigt :) för imorn får jag jobba på ett annat ställe från lunch och framåt. Dessutom får jag under förmiddagen vara på Leva och fungera mässan. Väldigt intressant. Jag var där idag med min brukare. Va kul..

Dessutom ser jag framemot helgen då ledarutbildningen börjar! Ska bli riktigt kul!.. Gött nu ser jag att det är lite mer än en timma kvar på jobbet! Denna dagen har varit väldigt bra o gått väldigt fort tack vara mässan! Är förvånad att det gått så bra eftersom jag var väldigt trött imorse då jag inte sov alls bra i natt. Vaknade massa gånger va någon konstig anledning.

Gjorde en kul koppling idag när jag satt på en av stans spårvagnar:) jag hade väldigt ont i fötterna av allt promenerande. Jag tänkte vill gå barfota-då blir man smuttsig o kan sticka sig på något-då kan man gå i socakar- åh det har jag gjort i skogen i Barsele- åh då hade vi haft ett sjukt roligt vattenkrig- det fick mig att längta upp till norrland. Ska bli så skönt att komma upp dit på semestern i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar