onsdag 12 oktober 2011

Äntligen eget!

Japp då sitter man i sin nya lägenhet, Hemma? nja det vet jag inte men nästan. Gott att bo själv iaf, har gjort det en månad nu och gillar livet! :) Hur skönt det än va att dela lägenhet med syster yster är det så gott att igen få stå på egna ben. Är ju 3 år sen sist.. ja hjälp den 31 maj 2008 flyttade jag från lägenheten i Storuman till mamma o pappa över sommaren. Därefter blev det ett år på internat sen nästan ett år i Bolivia :) så, sen Maj 2008 till september 2011 har jag bott med folk.. Men nu är jag FRI!! Hur skönt som helst.. önskar bara fler kunde förstå att det är gott att bo själv. Hur ensamt det än kan kännas ibland så är det värt det. Ingen som styr ingen, som är i vägen.

Hur gott det än är att ha nån att dela boende med o hur kul det än är så har jag sett framemot detta o tycker det är grymt skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar