tisdag 20 september 2011

Sommarfjäll!

Japp då har man varit i Örebro i två veckor efter en vecka med vandring i jämtlandsfjällen :) man kan ju säga att jag kände mig hemma där. Tycker verkligen om att vandra i fjällen. Var så skönt att ta det lugnt och gå i sin egen takt. Det går inte ens att beskriva hur vackert det var där uppe. Den finaste platsen var nog där vi sov i två nätter.. Precis vid syltopparnas fot vid en bäck :) MMM hihi.

Inte nog med att det var vackert och att jag stormtrivdes så hade jag väldigt roligt med mina klasskompisar i tältet :) vi skrattade mycket med pratade även en hel del seriösa saker :)

Totalt gick vi 4,2 mil :) men var inte så trött och mör i benen som jag trodde att jag skulle bli. Det är klart att det va jobbigt vissa bitar men som tur va bar jag bara tältet i 6km :) är verkligen glad för all förkunskap jag hade i detta :) TACK luspen säger jag bara :) tror även att mina klasskompisar tycket att det var skönt att ha med sig någon som gjorde det förut :) Tyvärr blev det ingen topptur för mig i år heller men fjällen står ju kvar :) så upp på någon topp skall jag :)

nä nu skall jag återgå till pluggandet. Har ju fått massor och göra jag som eg vill göra iordning i min nya lya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar