tisdag 18 oktober 2011

Sjuk :(

Vaknade med bultande huvudvärk och insåg att jag nog inte borde fara till skolan då idrott stod på schemat. Blev hemma istället. Passade på att berätta för mina hyresvärdar vilka färger jag ska ha i lägenheten. Dom ska ju vara här och göra i november när jag är i Rumänien. Om två veckor är jag där! Galet..

Så istället för att ha gymnastik i skolan så gjorde jag min soffa sällskap med en film, blev Bridget Jones dagbok.. Men nu ska jag försöka skriva lite på min fördjupningsuppgift i Pedagogik-kursen samtidigt som jag lyssnar på Björn Skifs. Väldigt bra pluggmusk får jag säga. När jag inte försöker plugga tänker jag spendera dagen med att spela Kosmonaut :) ett spel som vi spelade i Tidaholm som en vän letade reda på åt mig :) Galet meningslöst spel men helt klart beroende framkallande. Men först plugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar