måndag 15 november 2010

MR-dag

Ja då har man spenderat en hel dag på satan, men typ bara en timme i affärer.. Har suttit på föreläsningar om Mänskliga rättigheter. Väldigt intressant. Allt började med en väldigt stark dans sen följde massor av olika föreläsningar.

När vi först pratade om MRdagarna så höll jag på att skratta ihjäl mig, o kom på att jag saknade Emma. För om hon hade varit där hade vi skrattat massor, med tanke på vad vi menar med MR. Ojoj det kommer från tiden på Luspen. Väldigt kul hade vi med detta namn.

Men idag betydde MR mänskliga rättigheter och inget annat ;) Tydligen så är detta något som brukar hända varje år men i olika svenska städer och i år var det Örebros tur. :) Det va ju bra. Nu är jag så trött i huvudet efter all information så jag ska ta det lugnt ikväll o gör uppgiften imorrnbitti istället. :)

1 kommentar:

  1. Spenderat en hel dag på satan? Ojojoj, är det sådant ni sysslar med? :P

    SvaraRadera