fredag 19 november 2010

På väg mot Götet

Ja så va det torsdags kväll.. imorrn åker jag till Götet och hälsar på Christian.. hihi jag är typ aldrig här i Örebro på helgerna.. förra helgen va jag ju i tidaholm o nästa helg ska jag dit igen.:) blir ju så när man bor centralt o kan åka runt o hälsa på folk.. spec när man får gratis resor iaf förra helgen.. det tackar man ju inte nej till:)

Men men nu ska jag ta o prata färdigt med Christian o sen ska jag sova så det blir fredag snart:) Ska bli kul att vara där i helgen.. på lördag ska jag stylas :) free styling på Model hous i GBG:) ska bli spännande:) hihi längtar redan.. det var min kusin som rekommenderade mig efter att han hade varit där..:) Jag blev jätteglad när dom ringde mig:) en liten positivt i detta höstmörker:) Får se hur det blir:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar