måndag 24 maj 2010

Inlägg nr 100!!

hihi nu är målet nått jag har med detta inlägg gjort 100 st.. hihi.. ok jag känner att jag riktigt har lagt av med att skriva här. Det är inte lika lätt att skriva om Torsby som om Bolivia. Men vad har vi då gjort jo vi har varit med våran Bilkompis Jörgen och hälsat på familjen lindemans. Som är en familj som funderar på att gå med i församlingen. Det är roligt att hänga med några i våran egen ålder. Annars har vi mest tagit det lugnt och varit med på en del möten, alla som dom har här. Känns lite segt nu när man vet att det bara är en vecka kvar. Jag längtar ganska mycket efter sommaren nu. Detta året har varit lärorikt och jag ångrar inte att jag har gått testa mission men nu vill jag bara vara ledig.

Vad har senast hänt, jo vi ledde ett möte i lördags men det gick inte så bra eftersom han som var talare inte höll på mer än en kvart och vi fick panik så vi viskade lite om hur vi skulle göra men då fick vi en tillsägelse av honom och efter det kändes allt väldigt misslyckat. Men det är sånt man lär sig av. Hoppas jag hinner skriva nån mer gång innan jag åker ner till GBG om en vecka!

1 kommentar:

  1. Vad långsam du är, jag är redan uppe i 304 inlägg ;) Förresten så kan bikiniraggen i år ske i bil eftersom jag i morse KLARADE KÖRKORTET! Jag hoppas att du kommer och sprider fasa i Storuman snart! Kram /E

    SvaraRadera