torsdag 13 maj 2010

Helg igen alltså?!

Ja, här sitter vi en torsdagskväll o ser på Hockey, få se vad har vi gjort för vettigt denna veckan då? vi har pluggat, varit i Sunne på ungdomsgården där o under förra helgen så var vi på gudstjänst där Hanna spelade. Sen har vi väl bara umgåtts med våra vänner här, det vill säga Jörgen ( bil-killen) och grabbarna i kyrkan.

I fredags kände jag att jag var tvungen att visa att jag hade bott i Västerbotten så jag var med och spelade Swampsocker! sjukt kul! precis så lerigt blött o kladdigt det ser ut att vara. Jag Hanna och Jörgen var i Ekshärad ( ett samhälle 3 mil bort) på ungdomssamling och där fick jag spela Swampsocker! MYCKET MYCKET roligt. Men det var svårt jag kom ingenstans. Skyller på att jag hade för stora skor :) det var svårare än va jag trodde. Men galet roligt.

Nu har vi typ bara 2 veckor kvar, galet att det är så lite tid kvar på Testa Mission. Undra vad som händer i framtiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar