söndag 29 september 2013

Helt slut

Vilken kul helg jag har haft :) speciellt pga besöket vi har haft :) Tyvärr har hon åkt hem idag, hon var med mig på Söndax o så skjutsade jag henne till Landvetter. Tråkigt att hon redan behövde åka men kul att få ha henne på besök. Dock blev jag helt slut.. kanske beror det på att vi inte är riktigt friska.. eller för att jag denna helgen har sovit lite lite. Ska bli spännande att se hur jag kommer klara av denna arbetsveckan. Tror att jag bara är ledig en dag det kommande 7 dagarna. Får se om jag orkar jobba allt det.

Denna helgen har inne hållit många fina och roliga samtal om gammalt och nytt. Som sagt väldigt roligt. Nu sitter jag i soffan hemma och ser på Stargate Atlantis.. råkade somna under ett avsnitt tur att jag redan har sett alla :) Christian sitter sitter och läser en regelbok till ett nytt spel vi har köpt :) ska bli kul att spela det någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar