torsdag 13 januari 2011

Örebro

Ja då har man snart varit en vecka i Örebro, känns lite konstigt att börja skolan igen men man kommer väl snart in i tempot.. :) har gått över förväntan faktiskt, ingen som har gnällt än vilket jag jublar för. Hihi.. men ja va händer annars man pluggar o pratar i telefon.. Fast denna veckan har jag inte pratat med Christian för han har varit i London kom hem ikväll. :) Utan jag har pratat med Cathrin, en kompis från Götet. Kul det :) hihi..

Annars händer det väl inte så mkt sitter o lyssnar på en skiva som Elin gav mig i födelsdagspresent.. hihi Hon ger alltid så fyndiga presenter. Som dikten hon gav innan jag åkte till Bolivia, ja den är rolig den :) Orkar inte skriva ut den här:) Hmm kanske ska sova snart börjar gäspa allt mer nu så kanske dags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar